Sizə uyğun vakansiyanı seçin
CV-nızı bizə göndərin
Komandamızın üzvü olun
- Müştərilər tərəfindən telefon və e-mail vasitəsilə göndərilən müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
- Şirkətin ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında müştərilərə məlumat vermək;
- Müştəri təklif və iradlarını qəbul edərək aidiyyəti strukturlara yönləndirmək;
- Qarşıya çıxan problemlərin operativ həlli üçün müştəriləri müvafiq struktur və şəxslərə yönləndirmək;
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirərək aidiyyəti üzrə yönləndirmək;
- Görülən işlər üzrə hesabatlar hazırlamaq;
- Daxil olan şikayətlərin cavablandırılması üçün müvafiq tədbirləri həyata keçirmək;
- Növbəli iş qrafikində çalışmaq.
- İqtisadiyyat və ya maliyyə sahəsində ali təhsil;
- Müştəri ilə effektiv ünsiyyət bacarığı;
- Şifahi və yazılı şəkildə fikirlərini dəqiq ifadə etmək bacarığı;
- Məsuliyyətli, dəqiq və aktiv olmaq;
- Kompüter proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dili – mükəmməl, rus dili – mükəmməl, ingilis dili – yaxşı səviyyədə bilmək arzu olunandır;
- Stressə davamlılıq və komandada işləmə bacarığı;
- Nəzakətlilik, dəqiqlik və peşəkar ünsiyyət bacarığı;
- Maliyyə sektorunda təcrübə üstünlükdür;
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti.
Tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini hr@abbinvest.az e-mail ünvanına, mövzu yerində "Müştərilərlə İş Şöbəsinin Mütəxəssisi" başlığı ilə göndərə bilərlər.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərlik tərəfindən təsdiq edilmiş ƏL/TMM üzrə siyasət və daxili qaydalara müvafiq olaraq qeyd olunmuş həvalə olunmuş vəzifələri həyata keçirmək;
- Nəzarət orqanı və maliyyə monitorinqi orqanı tərəfindən tələb edilən hesabat və məlumatları hazırlayıb təqdim etmək;
- Müştəri uyğunluğu tədbirlərini həyata keçirmək;
- ƏL/TMM üzrə İnvestisiya Şirkətinin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək və rəhbərliyin tapşırığı ilə müxtəlif cür hesabatlar tərtib etmək;
- Şüphəli və qeyri-adi əməliyyatlar və hallar barədə təhlil hesabatı hazırlamaq;
- ƏL/TMM sahəsi üzrə keçirilən daxili audit nəticələrinə uyğun olaraq verilmiş tövsiyələr əsasında, nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlamaq, razılaşdırmaq və icrasını təmin etmək;
- Cari və yeni müştərilərlə işgüzar münasibət yaradılması zamanı sənədləri yoxlamaq, əməliyyatlarına nəzarət etmək;
- Aparılan əməliyyatların təhlilini həyata keçirmək;
- Sığorta nüsxəsinin elektron daşıyıcıda heç bir lokal, yaxud qlobal şəbəkəyə çıxış olmamaq şərti ilə saxlanılmasını həyata keçirmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini bilmək (ingilis dili mütləq, rus dili arzuolunandır);
- Bank, bank olmayan kredit təşkilatında, İnvestisiya şirkətində ən azı AML üzrə 1 il iş təcrübəsi;
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Riyazi və hesablama bacarıqları, sənədlərlə işləmək bacarıqları;
- MS office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək;
İş şəraiti:
- İş günləri: 5 günlük iş qrafiki.
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00.
- İş yeri: Bakı şəhəri.
Müraciət qaydası:
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini hr@abbinvest.az ünvanına mövzu yerində "AML/CFT üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis" başlığı ilə göndərə bilərlər.